بیوگرافی نفسم لی مین هو
 
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدین من زینب لیدرLLlovly girlهستم وعاشق اوپامینهوامیدوارم اوقات خوشی رادروبلاگ من بگذرونین
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویای من لی مین هو... و آدرس myloveleeminhoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 1151
تعداد مطالب : 1
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

رویای من لی مین هو




سلام اونی هامن تازه این وبلاگ روراه اندازی کردم وچون به لی مین هوعلاقه زیادی دارم بیشترازلی مین هواپ میکنم.الانم برای شروع وبلاگم اول بیوگرافی عشقمومیزارمدوستون دارم لطفانظربدین

نام:لی مین هو

تاریخ تولد:22جون1987

قد:186

محل تولد:سئول

وزن:69

گروه خونی:A

ماه تولد:خرچنگ

دین:بی دین

حرفه:بازیگر مدل وخواننده

شعار:ازاهدافت منصرف نشوپیروزی به اندازه روحیه مبارزه مهم نیست

نام فیلم هایی که بازی کرده:شکارچی شهر،پسران فراترازگل،من سام هستم،سلیقه شخصی،من نمیدونم،بیدارشو،سرودعشق و....

دوستون دارم نظربدین تااپ بدی بای



نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت15:11---24 بهمن 1391
سلام اونی جونم ازم خواسته بودی بهت بگم چجوری عکس میذارم اگه میخوای عکس هایی که تو اینترنت میبینی بذاری فقط کپی کن ولی اگر از کامپیوترت میخوای بذاری اول تو سایت آپلود عکستو تو اینترنت آپلود کن و بعد اونو کپی کن ... بازم بهم سر بزن خوشحال میشم بیشتر باهم در ارتباط باشیم

farzaneh
ساعت15:18---7 بهمن 1391
سلام اونی عزیز به وبلاگ منم سر بزن من درباره کیم هیون جونگ گذاشتم البته چند تا مطلب هم اوپا مین هو دارم

مطهره
ساعت13:58---7 دی 1391
سلام اجی جونم وبلاگت خیلی قشنگه
قالبشوعوض کردی؟
درهرحال این ایمیل جدیدمه اگه خواستی چیزی بفرستی به این بفرست
ادرس وبلاگمو برات اس کردم.توهم حتمابیای ها؟؟
تابعدبایییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, :: 14:56 ::  نويسنده : زینب